Scoor hoger in de Google zoekresultaten en maak meer kans op klantcontact. Een goede online strategie stopt niet na de bouw van uw website. Zorg er samen met ons voor dat u een betere plaats krijgt in Google dan uw concurrenten!
Globaal zijn deze op te delen in:
Met zoekmachine optimalisatie zorgt u ervoor dat u beter gevonden word in de zoekmachines op de trefwoorden waar u op gevonden wilt worden. Het is belangrijk dat uw website goed te indexeren is door de bots van de zoekmachines. De structuur van uw website moet goed in elkaar zitten.
Hiernaast is het belangrijk dat de trefwoorden waar u op gevonden wilt worden gebruikt worden op de website en op de goede plekken staan. Dit zorgt ervoor dat uw website geindexeerd word op de juiste zoektermen.
Wanneer de website bezoeker eenmaal op uw website is, is het belangrijk dat de conversie gemaakt word. Dat betekend dat de klant overgehaald word met goede "Call To Actions" om ook daadwerkelijk de koop te maken of contact op te nemen.
Met ons zoekmachine optimalisatie abonnement zorgt u ervoor dat wij voortdurend bezig gaan met het verbeteren van uw website.
In ons eerste gesprek praten wij over het uiteindelijke doel van de zoekmachine optimalisatie. Waarom wilt u uw website optimaliseren? Richt u zich op de lokale, nationale of internationale markt? Wanneer het doel duidelijk is, maken we een plan om dit doel te bereiken.
Eerst komen we samen tot een lijst met zoektermen en concurrenten waar wij ons op focussen. De zoektermen vormen de basis van de webpagina optimalisatie. Met behulp van uw concurrenten kunnen we een gedegen concurrentieanalyse uitvoeren. Scoort u beter dan de concurrent en zo niet waarom niet?
Hiernaast ondernemen we de volgende activiteiten:
Iedere maand ontvangt u een uitgebreide rapportage waar u de ondernomen activiteiten en de behaalde resultaten kunt zien.
Wat is het doel van de website en het doel van de zoekmachine optimalisatie? Hoe gaan we dit doel bereiken?
2) Zoektermen voorstelWij doen u een voorstel met de te gebruiken trefwoorden.
3) Implementatie campagne + NulmetingDe rapportagetools worden ingericht en er word een nulmeting gegenereerd.
4.1 Doorvoeren aanpassingen 4.2 Linkbuilden 4.3 Rapportage 4.4 Analyse resultaten + ContactmomentWij hebben drie standaard zoekmachine marketing pakketten. Hiernaast is het ook mogelijk om een pakket op maat te maken. Vraag vrijblijvend naar de mogelijkheden.
Linkbuilding is het zoeken naar kwalitatieve backlinks en linkpartners. Een backlink is een link van een andere website naar uw website. Door veel relevante links naar uw website stijgt de reputatie van uw website bij de Google zoekmachine. Een goede Google reputatie resulteert in een hogere positie in Google.
Ilmer BV heeft een groot netwerk van linkpartners om uw website bij aan te melden. Met ons systeem controleren wij automatisch of uw link daadwerkelijk geplaatst is. We spreiden deze aanmeldingen over een langere periode zodat de aanmeldingen natuurlijk overkomen tegenover zoekmachines.
U ontvangt maandelijks een rapport van onze aanmeldingen en voortgang van uw linkbuilding campagne.
Voor welke trefwoorden moeten linkpartners gezocht worden? Wat is het doel van de linkbuilding campagne? Welke pagina's moeten gedeeplinked worden?
2) Implementatie campagne + NulmatingDe rapportagetools worden ingericht en er word een nulmeting gegenereerd. Ook installeren wij een pagina op uw server om uw linkpartners op te registreren.
3.1 Linkpartners zoeken 3.2 Linkbuilding rapportageIlmer BV kent vier standaard linkbuilding pakketten. Een pakket op maat is altijd mogelijk.
Wij bouwen een set van webpagina's met teksten speciaal geschreven ter promotie van het product met de zoektermen waar uw klant op zoekt. De pagina is ontworpen voor een maximale conversie. Dit betekent dat uw klant actief word overgehaald om contact op te nemen of om een aankoop te doen.
Een landingspagina is een pagina waar bezoekers op een website binnenkomen na het klikken op een link of advertentie. Meestal komen deze links naar de landingspagina vanuit een zoekmachine of een SEA-campagne
Deze landingspagina bevat over het algemeen één doel, dit doel kan bijvoorbeeld zijn:
De landingspagina wordt zo ontworpen dat in één oogopslag duidelijk is waar de pagina over gaat en wat de bedoeling is. Deze kan in de stijl van de gehele website gemaakt worden of een los staande pagina.
Wat is het doel van de landingspagina en wat moet er op komen te staan? Moet de pagina binnen het design van de website vallen of wordt het een mini website (losse pagina)?
2) OntwerpWe maken op basis van de afgesproken voorwaarden een ontwerp voor de pagina. Naast het uiterlijk is natuurlijk de inhoud ook erg belangrijk. Klopt de tekst op de pagina? Komen er duidelijk trefwoorden voor waar de potentiële bezoeker op zoekt?
3) Realisatie landingspagina'sNa een akkoord op de ruwe schets gaan we aan de slag met het bouwen van de landingspagina, hier houden we rekening met de afgesproken voorwaarden. We implementeren meetinstrumenten zodat elke conversie gemeten wordt. Hiermee kunt u gemakkelijk bijhouden hoeveel bezoekers er op de pagina terecht komen en hoeveel daarvan uiteindelijk de conversie maken. Uiteraard houden we hier ook rekening met SEO optimalisatie. Juist gebruik van de titel, omschrijving en trefwoorden zijn uiterst belangrijk op een landingspagina.
4) Live gangWe starten de landingspage campagne. Vanaf dit punt begint het meten. We houden precies bij hoe vaak de pagina wordt vertoond door Google, hoeveel mensen de pagina bezoeken en heel belangrijk hoeveel mensen de conversie maken.
Op basis van de gekozen voorwaarden zal de prijs worden bepaald, factoren hiervoor zijn: aantal landingspages, kosten van het ontwerp en zwaarte van implementatie.